woody och micca

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av aline jogen johnsen - 11 oktober 2012 22:24

Hej! idag hade vi tur i min klass i skolan, vi skulle sluta halv fyra som vanligt men SO läraren var sjuk ovh våran engelska magister lät oss gå jätte tidigt så vi han med två bussen :D ! När jag komm häm så hade jag tänkt rida woody på banan men närv jag började trava så gick han inte rent så jag skrittade av och gick ner med honom till stallet igen..

Men efter maten så red jag och mamma ut , jag red på micca och hon skötte sig super bra.. Hon lysnade på minsta lilla jag sa till henne och lydde allt jätte bra.. :D Sedan när vi komm tilbaks tog vi in rästen av hästarna och jag mockade mina boxar som vanligt.. :)

Äntligen fredag i morrgon, slutar halv fyra och jag har dessutom nästan tre och en halv timmes håltimma.. :S Varför dom har gjort sånna dumma saker fattar jag inte men men det är bättre än lektion i allafall ;)

PS hoppas ni gillar min nya heder som jag gjorde idag :D kram aline!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hiss eller Diss

HH Miss Chic Corona

 

Al Dun In June

 

woody

 

micca

 

båda

 

snö


Ovido - Quiz & Flashcards