woody och micca

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av aline jogen johnsen - 16 oktober 2012 20:40

          Hej! Idag började vi skolan vid tio så jag gick upp vid sju och hjälpte till och ta ut hästarna och sedan red jag ut ashley, fast jag red ju bara en liten bit eftersom att jag skulle byta om och så innan skolan... Vi började att ha so sedan eng , fysik , idrott och sedan svenska innan vi slutade klockan halv fyra.. När jag komm hem så red jag micca på banan med stong bett och en hand och hon gick super bra och lysnade på minnsta lilla jag bad henne om :) även fast det var ganska länge sedan jag red henne med stong bettet typ två veckor kanske eller nått sånt, hon var jätte duktig iallafall :)

Nu blir det start svenska Hollywood fruar ;) och sedan film eller nått sånt kanske :) Det blir lite gammla bilder idag eftersom att jag skriver ifrån datan.. kram aline <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hiss eller Diss

HH Miss Chic Corona

 

Al Dun In June

 

woody

 

micca

 

båda

 

snö


Ovido - Quiz & Flashcards