woody och micca

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av aline jogen johnsen - 22 oktober 2012 22:26

hej! :D Micca gick jätte bra idag! Jag tränade hoppning för Karin (vi hoppade inte varken svårt eller länge idag eftersom att jag slutade skolan vid fyra så de började bli mörkt ute, och jag har inte hoppat så mycket dom senaste veckorna)

Vi började men tre bommar på marken och att vi skulle komma in på dom i antingen ökad galopp eller minskad galopp men att hon ändå slulle ta lika många steg mällan varge hinder.. Efter att vi hade gjort det i båda hållen (förlåt min stavning men jag är jätte trött just nu :/ ) så höjde vi till ca 30 cm kanske och hoppade det, hon var jätte duktig men hon blev lätt lite stark i munnen innan vi skulle hoppa men det blev jätte bra ändå! Efter att vi hade hoppat det några gånger år varge håll så tog hon bort den första och den sissta bommen och gjorde ett enkel hinder på ca 75cm , micca var inte berädd på att de första bommana var borta och det började bli lite halv mörkt ute så hon vägrade första gången, sedan tog vi om det och då gick det jätte bra :D

Börjar skolan sent i morrgon (9.55) så då är det deräkt spruta sedan måste jag typ springa till tandläkaren.. ;(

JAG HATAR  HATAR HATAR SPRUTOR!!!    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hiss eller Diss

HH Miss Chic Corona

 

Al Dun In June

 

woody

 

micca

 

båda

 

snö


Ovido - Quiz & Flashcards