woody och micca

Alla inlägg under oktober 2012

Av aline jogen johnsen - 28 oktober 2012 08:17

God Morgon på er ;-) ska snart ner och äta lite frukost och sedan blir det nog ut och rida Micca antingen ut eller på banan.. :-D

Av aline jogen johnsen - 28 oktober 2012 01:33

Hek, dålig uppdatering idag ,men jag har inte orkat.. Jag har ridit micca pån banan iallafall :)  

Av aline jogen johnsen - 27 oktober 2012 10:45

Nu snar det ute!!

Av aline jogen johnsen - 27 oktober 2012 00:29

Heeej :-D hsr inte orkat skriva tidigare idag .. jag red micca på banan idag och hon gick super bra! Morgon ska jag fota två hästar som ska ut på annonser efter som att dom ska säljas,så då när jag ändå har kameran framme så hade jag tänkt ta kort på mina oxå. :-D kram aline

Av aline jogen johnsen - 25 oktober 2012 16:08

Nu sitter jag äntligen på 543på väg in till alingsås där maria väntar.. :-D

Av aline jogen johnsen - 25 oktober 2012 12:03

Heeej ;-) jag överlevde sprutan och spanska provet, just nu sitter jag på en bänk och så säger till Maija vad hon ska skriva så hon har nått att göra och Aline är ju så lat att,hon inte orkar göra,det själv.. B-)

<3

Av aline jogen johnsen - 24 oktober 2012 22:54

Jag hadde tänkt rida ut micca idag, fast bara skritta en liten bit pågrund av de som hände igår.. Och det gick bra tills att de komm en väg lagnings bil, en tracktor med två långa släp och 4 andra hästar gnäggandes i skogen, det blev lite mycket ljud när hon hade "ont i huvudet" så då blev hon lite strässad och bråkade lite och ville inte alls lyssna ,men jag förstår henne <3..Så hon får vila i morron ,så jag och maria åker till alingsås eller ja ,jag åker ifrån skolan och hon går ju i alingsås så hon får möta mig där.. Men iallafall så efter jag hade ridit ut henne så kom maria och så tömmköre vi Ashley en sväng i skogen det blev inte så långt för det var nästan helt mörkt ute och jag hatar att vara i skogen i mörker.. ;) Det var de för idag, spruta i morrgon eftersom att jag typ fick panik när jag skulle tagit den i går.. Jag har bestämmt mig för att ta den iallafall   


Av aline jogen johnsen - 24 oktober 2012 20:39


:-D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hiss eller Diss

HH Miss Chic Corona

 

Al Dun In June

 

woody

 

micca

 

båda

 

snö


Ovido - Quiz & Flashcards