woody och micca

Alla inlägg den 2 december 2012

Av aline jogen johnsen - 2 december 2012 21:35

Hej, det var meningen att jag och lova skulle gå  tomte paraden med john idag så när vi kom hem ifrån jul marknaden så skyndade jag mig ut i stallet och skulle mocka mina 3 boxar och lösdriften, men då fick jag jätte ont i huvudet så jag åkte inte dit så helt plöstligt hade jag inget brottom alls så jag tog in ashley och knöt hans grimmskaft i båda sidorna på grimman och red ut honom barbaka på täcket.. ;)

Så det blev en vilodag för micca, jag och mamma har sagt att när lovet startar (den 20 december) så får jag börja sätta igång woody igen! :D Lång tid, men det kunde varit änu längre ;)


Ledsen att jag har använt samma bilder typ 10000 gånger men det går jätte segt att ladda upp men jag ska försöka att bli bättre på det från och med nu.!  Måndag i morrgon så då slutar jag 4,idiot skola!! Och i morrgon kommer Soffi! :D! Nu ska jag gå och göra en kopp varm choklad med grädde mums! Kram aline! (det blir gammla bilder nu oxå men dom har ni iallafall inte sett tidigare, på woodys bild är han ju bara 1 år och micca är 2 på sin bild ;) och elden vet jag inte hur "gammal" den är eftersom att pappa har tagit den! :))

     

Av aline jogen johnsen - 2 december 2012 10:15

Hej, ledsen för att jag inte skrev nått igår men jag red ut micca och ashley.

Nu hinner jag bara skriva jätte fort eftersom att vi ska på jul marknad nu..


Micca red jag ut med karin, vi skrittade bara eftersom att karins häst räkan blev vacinerad i går, det var jätte mysigt för det små snöade lite oxå! :D

Ashley red jag ut barbacka själv runt våran sommarhage, det blev bara skritt och lite trav eftersom att marken var då hård.

Nu ska vi strax åka så hejdå så länge! ;)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hiss eller Diss

HH Miss Chic Corona

 

Al Dun In June

 

woody

 

micca

 

båda

 

snö


Ovido - Quiz & Flashcards