woody och micca

Alla inlägg den 5 december 2012

Av aline jogen johnsen - 5 december 2012 21:47

Hej! Jag kan inte alls skriva länge idag eftersom att jag brände mitt finger på en lim pistol i skolan när vi hade NO och jag skulle limma ihop en låda som vi har fått i "uppdrag" att göra, och som ni säkert vet så skriver jag bara med ett finger, altså så skulle jag såklart bränna mig på just det fingret (höger pekfinger)...


Jag och mamma hade tänkt att vi skulle rida ut i snö stormen idag men när jag var på väg ut så komm våran lång grannes hästar nere på vägen och travade över en väg emot E20 så våran granne körde mig och mamma dit ner så vi fick tag på de två stycken hästarna och ledde hem dom.

Och sedan blev "snö stormen" bara änu värre så vi struntade i att rida så jag tog och lös longerade micca lite i snön.

Det har blivit jätte djup snö här nu! Och mamma hade läst att det skulle snöa ända till den 22: December :S

Sedan borsade jag bara av woody och micca innan jag gick ut med hundarna i typ 5 minuter haha ;)

Orkar inte skriva mera just nu för jag har sjukt ont i fingret och måste typ sova strax oxå så godnatt alla blogg läsare! :)


       

Av aline jogen johnsen - 5 december 2012 10:11

Snygg bild va? ;-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hiss eller Diss

HH Miss Chic Corona

 

Al Dun In June

 

woody

 

micca

 

båda

 

snö


Ovido - Quiz & Flashcards