woody och micca

Alla inlägg den 6 december 2012

Av aline jogen johnsen - 6 december 2012 22:02

Hej! Äntligen fredag i morrgon ;) och sedan en härlig helg då jag hadde tänkt fota mycket snö, hästar och såklart hundarna oxå ;) Slutar halv fyra i morrgon så jag hinner inte då, men på lördag och söndag då blir det bildbomb!

I morrgon har vi ju 3 timmar håltimma så jag kan försöka göra ett vidioklipp och lägga in om det funkar ;)


Jaja, idag slutade jag oxå halv fyra så deräkt när jag kom hem så bytte jag om och så red jag och karin ut i skogen. Det var jätte mysigt att rida i all snö och jag frös inte ens när vi red (bara lite om händerna) och dessutom lyssnade micca jätte bra och tyckte att det var jätte kul att trava runt i all snö! Hon lyssnade deräkt när jag bad henne att gå i form eller gå skänkel vikning eller ställa sig åt nått holl :D eftersom att hon lyssnade så jätte bra så lät jag henne gå utan att jobba nästan hela tiden, det var bara några sträckor då hon fick jobba lite. Man märker jätte stor skillnad på micca ifall man rider ut henne och hon får jobba lite, då blir hon jätte mjuk och fin på banan efteråt, men om man bara rider ut och man aldrig kräver nått av henne så blir det lite jobbigare på banan.


   




Av aline jogen johnsen - 6 december 2012 08:07

Hej! Urch vad mycket snö det är här nu! Det är ju jätte mycket överallt!! Och pappa skottade snö i en och en halv timma igår med traktorn och det var ändå sent i går kväll men det syns knappt nu, man ser bara jätte höga snö "berg" ! =-O

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hiss eller Diss

HH Miss Chic Corona

 

Al Dun In June

 

woody

 

micca

 

båda

 

snö


Ovido - Quiz & Flashcards