woody och micca

Alla inlägg den 4 december 2012

Av aline jogen johnsen - 4 december 2012 22:12

Hej, nu fyra dagar för sent komm jag på att jag skulle ha en "julkalender" till er. Så lucka ett blir idag, den 4 december.

Idag får ni se två bilder, det är på våran amerikanska bulldog sheriffen som jag tog för några dagar sedan som jag har målat av i photoshop :)

   

Av aline jogen johnsen - 4 december 2012 21:55

Jaja, inte mycket mera att skriva eftersom att jag red och så i morse och det har jag redan skrivit om när jag var i skolan. I morrgon slutar vi tio i 2! yeeey! Så då hoppas jag att jag hinner rida båda två ;)

Jag har tänkt att jag ska göra en julkalender åt er ;) Typ nått roligt varge dag, historier filmen vidio blogg m.m :)Ni får gärna skicka in förslag och skriv gärna eran blogg så att jag kan besöka den oxå:)  Det finns inget mera roligt att skriva just nu så ni får lite bilder istället.. :) (vissa är jätte gammla!)

  

      

     


:(

Av aline jogen johnsen - 4 december 2012 13:52

Hej! Just nu sitter jag och tittar när de andra i min klass har idrott, jag är inte med för jag har sjukt ont i huvudet så jag orkar inte skriva mera häller men det är ändå lite bättre än vad det var när idrotten började.. :-\

Av aline jogen johnsen - 4 december 2012 11:25

Hej, ledsen för den grymt dåliga uppdaderingen! Men jag hade kvartsamtal till typ fem igår, det gick iallafall jätte bra!
När jag kom hem så red jag ut Micca med Karin, vi kunde bara skritta och trava lite eftersom att det var hårt i marken.. Micca red jag ut i morse före skolan med soffi och flisa, flisa är ju dräktig så vi skrittade och travade lite bara.. Det var iallafall jätte kalt och så snöade det så jag hade ett fleece täcke över saden och ländtäcket.
Nu börjar vi om fem minuter så hejdå så länge! :-D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hiss eller Diss

HH Miss Chic Corona

 

Al Dun In June

 

woody

 

micca

 

båda

 

snö


Ovido - Quiz & Flashcards