woody och micca

Alla inlägg den 3 november 2012

Av aline jogen johnsen - 3 november 2012 22:57

Hej! Idag har jag ridit ut woody för första gången i skogen :D och han skötte sig jätte jätte jätte bra!!! Han gick först och vi både skrittade och travade och han brydde sig inte om nått. (han är bara tre) Han tyckte att det var jätte skojigt, ni skulle set honom när vi skrittade förbi ridbanan och han inte riktigt fattade vart vi var på väg. :D

 

(Det är inte så bra bild eftersom att mamma tog den med sin mobil medans jag och woody skrittade och hon satt på knasen, men det är nått iallafall :D )

Av aline jogen johnsen - 3 november 2012 00:19

Halloj! I morse red jag först ashley och mockade hans box, han var busig och het, som vanligt då.. :-P när jag var klar med honom så åt jag och mamma lunch. Efter det så mockade jag Micca box, sedan tog jag och mamma in knasen och Micca och red dom på banan, det gick jätte bra jag och mamma hade ställt upp konor så vi kunde träna rakspår. Jag red Micca på en hand och bytte galopp för första gången på henne med en hand..
när vi var klara med dom så skrittade vi ut en sväng innan det var dags för Woody :-D jag gjorde i princip samma sak med honom,tränade rakspår m.m han gick oxå jätte bra! När jag var klar med honom på banan så skrittade jag ut honom oxå en liten stund bara.. sedan mockade jag hans box och sedan tog vi in de andra hästarna och gick in och tittade lite på tv innan vi lagade tacos :-D sedan kom morfar och pappa ifrån morfar s bastu och åt (som vanligt på fredagar så ska dom basta när pappa kommer ifrån jobbet..) :-D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hiss eller Diss

HH Miss Chic Corona

 

Al Dun In June

 

woody

 

micca

 

båda

 

snö


Ovido - Quiz & Flashcards