woody och micca

Alla inlägg den 28 november 2012

Av aline jogen johnsen - 28 november 2012 20:38

Hej! Nu har jag äntligen en ny vinter header!!! Förlåt för dålig upptatering idag men min mobil dog vid ett tiden pågrund av batteri brist. ;) Jaja, vi slutade tio i två idag så jag han rida både micca och ashley, hann tyvärr inte med woody oxå men jag får väll borsta honom i morrgon eller något..


Jag red ut Ashley med karin  i dag igen :) men först mockade jag och ådnade lite saker i stallet, ashley var jätte pig och stack med mig barbacka! :0 men jag överlevde hans "lilla" spring tur i skogen och satt till och med kvar på honom när vi till sisst fick stopp! ;)


Micca red jag deräckt efteråt på banan, hon gick ganska bra men var ganska het och ville inte riktigt lyssna när hon skulle gå i form utan drog upp huvudet detäkt igen, men jaja det var mörkt ute och rästen gick bra så what ever..

Nu kan jag knappt skriva mer för jag har kramp i mitt skriv finger (ja. jag skriver bara med höger pek finger..)

   


Av aline jogen johnsen - 28 november 2012 08:05

Hej! Idag är det exakt 60 dagar sedan woody kom hem efter futyrityt*stavning* :-D idag hoppas jag att jag hinner göra nått med alla tre, micca och ashley är viktigast så då tar jag och går med woody ikväll.. :-P
Jag får väll se vad jag hinner, nu kan jag inte skriva längre eftesom att jag ska gå av bussen.. kram!!!! :-D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hiss eller Diss

HH Miss Chic Corona

 

Al Dun In June

 

woody

 

micca

 

båda

 

snö


Ovido - Quiz & Flashcards