woody och micca

Alla inlägg den 4 november 2012

Av aline jogen johnsen - 4 november 2012 20:36

hej, jag har inte uppdaterat så mycket idag men det kommer ett inlägg om hela dagen nu istället..

I morse släppte vi ut hästarna deräkt när jag vaknade, sedan åt jag frukost och efter det red jag ut ashley en sväng

runt en av våra sommarhagar, han var pigg och glad :)

När jag var klar med honom mockade jag hans box innan jag tog in micca och borstade henne.

Jag red henne på stong bettet och en hand och gjorde samma sak som i förrgår fast idag gick det enu bättre :D

Vi tränade på att hon skulle flytta sig från ytter skänkel och gjöra markanta svängar runt konor, när jag hade fått henne att gå undan för tryck några gånger så bytte vi galop och det gick oxå jätte bra :D!

(woody fick vila idag pågrund av att han har fått en liten knöl på benet)

Sedan fick hästarna hö i hagarna och vi åt luch, efter det mockade jag woodys box och våra två sjuk hagar :) Nu har jag pricis duschat och sett solsidan, jag tycker solsidan var mycket bättre förra året men det är se värt ändå :D

 


Av aline jogen johnsen - 4 november 2012 10:09

Nu är hästarna ute och jag har ätit frukost, det blir Micca och ashley idag och woody om jag hinner :-D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hiss eller Diss

HH Miss Chic Corona

 

Al Dun In June

 

woody

 

micca

 

båda

 

snö


Ovido - Quiz & Flashcards