woody och micca

Alla inlägg den 24 november 2012

Av aline jogen johnsen - 24 november 2012 21:33

Haloj, idag blev det både micca och ashley ut men han inte med woody tyvärr, det får nog bli honom i morrgon istället, hade tänkt att jag skulle ta lite kort på honom om det är fint väder och om mamma har tid att hjälpa mig hålla honom medan jag tar kort då ^^


Jag red ut micca med mariavid 10 halv 11 idag, jag red henne utan sadel mem med flecee täcke.

Vi red ut i skogen och micca lyssnade helt perfekt idag, jag red bakom maria som vanligt i traven och galoppen eftersom att Uzzi går lite fortare än micca och då kan jag antingen bara trava bakom eller sakta galopp eller "träna henne" typ då att hon ska gå i form och flytta sig ifrån en sida av vägen till den andra(det gör jag i galoppen oxå) eller att hon ska ställa sig åt höger eller vänster, och hon lyssnade grymt bra!

Vi mötte 2 jackt hundar oxå, lite läskigt faktist..


Sedan mockade jag mina tre boxar och lösdriften där det går ca 6 hästar och sedan städade jag mitt rum innan jag red ut ashley med mamma och knasen.. ashley var busig som vanligt, så det finns inte så mycket mera att skriva ^^  ´Nu ska jag se på film med mamma och pappa.. Kram!

   

Av aline jogen johnsen - 24 november 2012 00:30

Hej! Det blir ett kort inlägg eftersom att klockan är halv ett och jag är as trött..

Idag åkte jag och mamma och hämtade hennes nya mobil, iphone 5, jag köpte en jacka och ett par strumpor..

Sedan red vi ut, jag red micca och hon red knasen, micca gick ganska bra fast hon var väldigt pigg men hon gick ändå i form när jag bad henne och lyssnade..  Sedan tvättade jag woodys svans ch borstade honom rätt länge, kanske blir en kort promenad i morrgon , beror på hans ben.. Nu har vi beställt ett nytt mobil skal/fodral till mig och mamma köptr två andra till henne.. mitt är rosa med glitter mönster på.. (kan testa ifall det går att ladda upp en bild i morrgon ..) facket kommer inom 3-5 arbetsdagar stog det..  kram och hejdå! (fick visst med en penna och platst oxå! :D )

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hiss eller Diss

HH Miss Chic Corona

 

Al Dun In June

 

woody

 

micca

 

båda

 

snö


Ovido - Quiz & Flashcards