woody och micca

Alla inlägg den 8 november 2012

Av aline jogen johnsen - 8 november 2012 22:51

Halloj, idag slutade jag skolan klockan halv fyra så jag var hemma runt fyra, jag skyndade mig och åt 2 pankakor ifrån igår och sedan gick jag ut och tog in micca, hon var helt svart av lera på benen eftersom att dom hade busat(och det är bara en liten liten liten bit av deras ganska stora hage där det är lera och just där måste dom springa!) Men jag fick borstat av henne fort och sadlat och tränsat, satt på reflexer och länd täcke (förlåt för min stavning men jag är as trött..) och sedan ridit iväg.. Eftersom att jag inte gillar att rida i skogen när det är mörkt, iallafall inte änsam så då red jag neråt emot E20 där det inte finns nån skog.. :) orkar inte skriva mer nu men det är fredag i morrgon, vilket betyder tre timmars håltimma..! :D (glömmde skriva det men jag borstade woody och tvättade av hans ben)

     

Av aline jogen johnsen - 8 november 2012 08:04

Hej,.igår glömde jag skriva men nu sitter jag på bussen så här kommer en kort Sammanfattning, jag red ut henne ;-) först red jag på en asfaltsväg som leder till en stig i skogen där jag travade (jag hade redan bestämt att jag inte skulle jobba henne alltså inte flytta henne eller säga till henne att gå i form hela tiden) men hon gick i form ändå! Jaja vi travade på den stigen innan vi svände av så vi kom ut imellan två ängar där vi galopperade. Sedan travade vi jätte långt tills vi kom till Cross banan sedan galoperade vi upp för en ganska lång backe.. :-D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hiss eller Diss

HH Miss Chic Corona

 

Al Dun In June

 

woody

 

micca

 

båda

 

snö


Ovido - Quiz & Flashcards