woody och micca

Direktlänk till inlägg 24 november 2012

hej :D

Av aline jogen johnsen - 24 november 2012 21:33

Haloj, idag blev det både micca och ashley ut men han inte med woody tyvärr, det får nog bli honom i morrgon istället, hade tänkt att jag skulle ta lite kort på honom om det är fint väder och om mamma har tid att hjälpa mig hålla honom medan jag tar kort då ^^


Jag red ut micca med mariavid 10 halv 11 idag, jag red henne utan sadel mem med flecee täcke.

Vi red ut i skogen och micca lyssnade helt perfekt idag, jag red bakom maria som vanligt i traven och galoppen eftersom att Uzzi går lite fortare än micca och då kan jag antingen bara trava bakom eller sakta galopp eller "träna henne" typ då att hon ska gå i form och flytta sig ifrån en sida av vägen till den andra(det gör jag i galoppen oxå) eller att hon ska ställa sig åt höger eller vänster, och hon lyssnade grymt bra!

Vi mötte 2 jackt hundar oxå, lite läskigt faktist..


Sedan mockade jag mina tre boxar och lösdriften där det går ca 6 hästar och sedan städade jag mitt rum innan jag red ut ashley med mamma och knasen.. ashley var busig som vanligt, så det finns inte så mycket mera att skriva ^^  ´Nu ska jag se på film med mamma och pappa.. Kram!

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aline jogen johnsen - 21 december 2012 21:25


Jag har hft 2 besökare varge dag sedan jag slutade bloggen för en vecka seda, palomino.blogg.se/   får ni gå in på istället altså palomino.BLOGG:SE  INTE bloggPLATSEN.se :D   ...

Av aline jogen johnsen - 15 december 2012 17:37

Hej, jag har bytt och har nu min blogg palomino på blogg.se, så altså gå in på www.palomino.blogg.se  och inte bloggplatsen       Jag bytte sida eftersom att jag inte kunde ha headen hur jag ville och man kan inte ha snö, det funkar inte att lägga up...

Av aline jogen johnsen - 12 december 2012 23:45


Hejsan! Jag sja bara testa om det går att skriva tidsbestämmda inlägg ;) Så detta skrevs den 12/12-12 19:50   ...

Av aline jogen johnsen - 12 december 2012 19:40

Här kommer bilderna :D            

Av aline jogen johnsen - 12 december 2012 19:25


Hejsan, ifall ni inte visste det så är ni ganska efterblivna men idag är det 12/12-12 ! ^^ Jag har varit jätte trött hela dagen, så som tur hade vi kort dag idag, vi slutade fem i två.. Så vi hade bara matte, två no lektioner och en spanska lektion.....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hiss eller Diss

HH Miss Chic Corona

 

Al Dun In June

 

woody

 

micca

 

båda

 

snö


Ovido - Quiz & Flashcards