woody och micca

Alla inlägg under november 2012

Av aline jogen johnsen - 20 november 2012 17:04

Hej, nu är jag hemma ifrån skolan och ska bara äta sedan ska jag och Maria ut i mörkret och rida lite med våra snygga reflxer och panlampor.. :-P
Får se ifall jag tar Micca med täcke eller sadel :-P

hej

Av aline jogen johnsen - 19 november 2012 16:15

Nu står jag och Väntar på bussen

Av aline jogen johnsen - 19 november 2012 10:27

Titta vilken söt bild jag hittade på min Micca <3333

Av aline jogen johnsen - 19 november 2012 07:58

Hej, nu kommer ridpasset i lördas..
Jag red fram henne i skritt, trav och galopp på en övning med fem konor (det är svårt att förklara hur dom står uppsatta men det är som en sne fyrkant med en korna i mitten och så galopperar man på en volt runt och gör tvära svängar in och rakt över och sånt. )
Sedan red jag lite på rakspår och stoppade henne bara för att träna på att baka ur stoppen, efter det tränade vi på spinnen åt båda hållen. Och sedan skrittade jag ner och tog av saden, bytte till träns bettet och la på henne ett fleece täcke och red ut med Maria..:-D

 

hej

Av aline jogen johnsen - 18 november 2012 22:43

Hej, jag har inte skeivit på länge men jag försöker få min header att funka, men jag red iallafall ashley och micca både igår och idag men jag skriver mera på bussen i morron.. ;)

Av aline jogen johnsen - 17 november 2012 10:56

Hej, vaknade vid 8 och så släppte vi ut hästarna och ätit frukost och nu komm jag pricis hem ifrån att jag bcycklade ner och letade efter maria vid hennes hus....


Jaja, idag blir det rida micca på banan med maria och Uzzy (ifall maria kan svara närjag ringer då ;) )och rida ut ashley med karin och hennes häst :) 

Av aline jogen johnsen - 16 november 2012 07:10

Hej, här svarar jag på lite frågor som ni har skickat in.. Hinner bara med 2 just nu, resten kommer ikväll..

Från: Mimmi

Hej, jag bara undrar vad för ras dina hästar är, jätte fin blogg :)


Hej mimmi, woody och micca är Quarter hästar, och tack så mycket :D kram aline


Från: Isabelle

Haloj jätte fin blogg men varför just palomino bara tänkte lite mvh Isabelle


Hej isabell, jo både micca och woody`s färg hetter Palomino och jag tyckte inte det var fin med typ "Miccaochwoody" eller nått sånt så då blev det bara plomino :D kram!

 





Av aline jogen johnsen - 16 november 2012 06:59

Hej! :) Nu har jag gjort en dumm sak så jag missade 40 minuters sömn:( Jag vaknade och trodde klockan var 7:25, ´(mín buss går 7:35) men då va den ofc 6:25! Typiskt, jaja jag fick tittat lite på nått ban program på tv iallafall ^^


Fredag äntligen! Jag tror att jag ska rida ut på Micca tillsammans med Maria och Uzzy, och då prova min nya pann lampa som jag ska  ha på hjälmen när jag rider i skogen.. Micca fick vila igår eftersom att Matilda följde med mig hemm :D men hon behövde ändå vila eftersom att hon har gått varge dag sedan förra fredan och hon brukar få vila 1-2 dagar i veckan men jag rider ju mäst ut nu när lampan på rdbanan inte funkar (utom på onsdagar då jag slutar 2 eller på helgen) Jaja nu ska jag äta lite frukost och så ;) kram!

   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hiss eller Diss

HH Miss Chic Corona

 

Al Dun In June

 

woody

 

micca

 

båda

 

snö


Ovido - Quiz & Flashcards